luni, 11 martie 2013

Intensitate Pentru Luni fericite!

Subiect delicat- acesta cu epilatul, propus de Marketonline in cadrul Spring Superblog.
Primul lucru, insa, care mi-a venit in minte a fost un banc destul de misogin asa. Cica: stiati ca expresia "te invit sa vedem un film la mine" determina femeile sa se epileze?
Dragut, dar nu foate realist. Daca noi barbatii am lasa un pic mai jos orgoliul caracteristic, am vedea ca aceeasi replica venita din partea unei femei, are acelasi efect si asupra barbatilor, doar ca noi nu recunoastem. Facem semnul crucii si ne dam ochii peste cap numai cand auzim vorbindu-se despre subiect, dar de fapt, cautam pe pagini incognito metode fara durere pentru a ne epila fie la axila, fie pe piept. Unii chiar pe picioare.
Deocamdata majoritatea barbatilor am ramas la stadiul de lama de ras, ca e mai comoda, nedureroasa si pana la urma "nu vrem sa ne ramana pielea chiar ca fundul de bebelus", nu? Pai nu! Ca in final ne place sa atingem o piele moale si catifelata la nesfarsit.
Voi ati vazut ca femeile au tendinta sa se epileze mai rar iarna? Mai un pantalon, mai o bluza groasa cu maneca si gata. Pe urma se plang ca nu sunt destul de frumoase sau ca noi nu le apreciem destul de mult si nu ni se maresc si umezesc ochii ca la caprioare cand le vedem aparand. Pai eu stiu una si buna - era o vorba din popor care spunea ca...femeile in varsta (ca sa fiu finut) sufera la frumusete. Daaaar, in sfarsit, s-a inventat solutia salvatoare. Aparatul minune cu IPL, pe care il puteti gasi aici.

Sotia mea (iar acum dau din casa), ma cam pune la colt atunci cand, de exemplu, incepe sa creasca firele de par, dar nu destul de mult incat sa fie usor de epilat cu ceara, dar nici destul de mici incat sa avem o seara romantica nestingheriti.
Asadar, la subiectul propus de magazinul online de 7 stele, cred ca barbatii vor alege din pur egoism.
Cel putin din punctul meu de vedere:
1. Vreau frate, sa o vad si eu multumita pe sotia mea. Nu mai vreau pufnituri pentru ca tipa de la salon are programari si nu poate sa o epileze saptamana aceasta, ci saptamana viitoare si din cauza aceasta trebuie sa stam pe bara.
2. Nu mai vreau sclipiri de invidie in ochii ei cand vede vreo "fotomodela" pe la televizor care zici ca si-a luat parul la 3 cm sub piele.
3. Nu mai vreau miros de ceara in casa. ("Doamne, miroase oribil ceara aia!!!").
4. Nu mai vreau sa-mi foloseasca aftershave-ul, la naiba, in cazul in care se grabeste si se epileaza cu lama. Si...motivul principal de mascul in aparare de teritoriu
5. Nu vreau ca tipa de la salon sa se transforme intr-un fel de ginecolog al sotiei mele, in cazul epilatului inghinal.
6. Hehehe, si mai ales - ma gandesc...de fapt, nu, VISEZ de-a dreptul, cu ochii deschisi la aparatul minune pentru epilare definitiva pe care il voi putea folosi si eu in tihna. Si in secret!
Si mai cred ceva - ca inventatorul aparatului de epilare definitiva a fost clar un barbat. Macar pentru cate argumente am insirat mai sus, cred ca daca as fi avut un pic mai multa stofa de creator l-as fi facut in 2-3 ani. Ce ziceti, Marketonline, am dreptate? Este barbat sau femeie parintele Silknsensepil?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu