marți, 17 decembrie 2013

Multumesc, Suleyman!

Pe Kanal D in fiecare luni si marti ruleaza filmul serial Suleyman Magnificul. In urma cu ceva timo am dat like paginii de facebook a programului TV, asa incat acum imi apar toate noutatile si campaniile lor in desfasurare. Zilele trecute mi-a aparut recomandarea de a intra pe aplicatia lansata cu ocazia Craciunului.
"Ce chestie tare! zic Uite asa ii pot face o surpriza sotiei mele care aprecieaza atat de mult micile mele nazdravanii. Si asa am procedat: intr-o zi i-am trimis sotiei mele, pe facebook: "Iti multumesc pentru toate mesele minunate pe care mi le pregatesti si pentru ca faci in asa fel incat sa iti straluceasca ochii cand ma privesti!"
Care a fost reactia ei? O noapte super tare!
Dar nu despre mesajul meu de pe facebook vreau sa va vorbesc. De data aceasta nu ii voi multumi ei - ii voi multumi lui Suleyman Magnificul. Daca as sti turca, cred ca i-as multumi pe limba lui, dar asa...

Iata mesajul meu de multumire:
"Iti multumesc, Suleyman, frate pentru ca apari in fiecare zi de luni si marti pe postul Kanal D! Iti multumesc ca doua seri nevasta-mea sta cu ochii lipiti de ecranul plat al TV-ului si te urmareste. Cred ca a si invatat cateva cuvinte, iar de vreo cateva luni se indeletniceste cu exersatul retetelor turcesti. Cred ca a vazut in vreun episod ceva care a impresionat-o in sensul acesta. Iti multumesc ca doua zile pe saptamana ea priveste filmul si eu o privesc pe ea. Ea nu stie, probabil ca va afla acum. Cu cartea in mana eu ma prefac ca citesc, cand de fapt, profit pentru a o urmari. Ea este ca un film pentru mine - reactiile, gesturile, privirea, zambetul uneori. Urmarind-o pe ea, este ca si cand as urmari filmul fara a vedea de fapt personajele de acolo.
De cand pot sa fac asta, viata mea s-a schimbat. Am inceput sa o apreciez mai mult, sa o iubesc mai mult si sa ma indragostesc mai profund de ea. M-a facut mai atent la sentimentele mele si la viata in general. A transformat un viitor plat intr-un viitor interesant.

Asa ca, Suleymane te inteleg ca ai zeci de neveste dar nici una nu e ca Hurrem a ta!

Teshequr sau cum s-o scrie pe turceste!"

Fa o surpriza cuiva. Multumeste-i prin aplicatia de pe facebook a Kanal D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu