joi, 5 decembrie 2013

Cum ajungi sa zambesti cand scoti bani din buzunar?

Ok, nu stiu la voi cum se intampla, dar eu cand trebuie sa scot banii din buzunar ca sa platesc vreo factura sau vreun capriciu de-al nevasta-mii in nici un caz nu zambesc. Din contra. Ma uit cu groaza cum teancul scade si iar scade si de fiecare data cand plec de langa tejghea ma mai uit inca o data fugitiv in plasa si pe bonul de casa sa nu cumva sa fi uitat jumatate din cumparaturi acolo in loc sa le fi pus in plasa. Si invariabil, dau din cap a paguba.
Asa, deci in concluzie nu este nici o bucurie sa faci cumparaturi. Cu atat mai mult in preajma sarbatorilor. Aceasta pana s-a intamplat sa dau peste promotiile de la Piraeus Bank. Sa vedeti cum: pe la inceputul anului acesta, bineinteles tot in febra cumparaturilor, a fost nevoie sa imi obtin un card de credit Piraeus Visa Exclusive Gold eu, si unul Piraeus Visa Exact nevasta-mea. Am tot cumparat noi pana acum, ba haine, ba mancare, ba cate un electrocasnic care ne lasa “in drum” cand ne era lumea mai draga si, culmea, intotdeauna inainte de ziua de salariu.  
Intr-o zi, butonand in pauza de masa calculatorul de la job, de pe un site pe altul, dau peste campania Piraeus Bank, in care 

primesti 3% inapoi din valoarea cumpărăturilor făcute până la data de 31 ianuarie – 2014, indiferent de locul de unde se fac cumparaturile (în țară sau în străinătate)

WOW! zic, in sfarsit cineva care se gandesti si la cei care cumpara, nu numai la profitul propriu! In sfarsit investitia facuta in atatea cumparaturi imi este recompensata! Si pun mana pe telefon sa o sun pe stapana cumparaturilor mele:

- Iubito, buna! Auzi? diseara dupa serviciu mergem la cumparaturi, da?
Din partea cealalta am auzit vocea surprinsa a sotiei mele care insinua ca de la atata munca mi-as fi pierdut mintile.
- Nu, iubita mea, te asigur ca sunt perfect sanatos. Uite, ca sa nu ai dubii iti confirm ca inca nu am uitat ca mi-ai ars cu fierul de calcat camasa favorita. Si nici ca mi-ai interzis aseara sa mananc carnati cu cartofi prajiti la 11 noaptea. Asa, acum ca te-am linistit, nu este nimic in neregula, doar ca vreau sa iti fac un cadou. De fapt, stii ce? Haide sa ne facem de pe acum cumparaturile de Craciun si Revelion, vrei? Si, de ce nu, si de Paste, poate la anul se scumpesc produsele...
Mi-a luat toata pauza de masa care imi ramasese ca sa o conving. Dar a meritat! Ma vedea umbland pe langa rafturi si punand in cos cam tot ce visam de vreun an asa si ma tot "infranam". Sotia mea mergea dupa mine si se inchina de cat de bucuros eram la cumparaturi. Iar la case?! Ei bine, la case in loc de aerul trist ca si cand tocmai mi-ar fi murit pisica, aveam un zambet larg larg, intocmai ca in zilele mele bune.
Cand am ajuns acasa i-am povestit si ei de vestea pe care o aflasem. Cum credeti ca a reactionat?

- Iubitule? Cand ziceai ca vrei sa ma duci la Paris?? Nu cumva de Anul Nou?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu